Mainoskuvaukset

Markkinointi tarvitsee suunniteltuja sisältöjä

Onnistunut mainosvalokuva alkaa suunnittelusta ja kohdeyleisön tunnistamisesta. Toteutamme halutessasi yksittäisen mainoskuvan, mainosvideon tai kokonaisen kuvakonseptin, jolla markkinoida brändiäsi.

Mitä kuvasuunnittelu käytännössä tarkoittaa?

Selvitämme keskustellen toiveesi ja mitä haluat kuvattavalla materiaalilla sanoa ja miten jatkokäyttää sitä. Varmistamme näin että investointisi kuvaukseen käytetään parhaalla mahdollisella tavalla.

Mainoskuvat ja suunnittelu

Milloin panostaa kuvasuunnitteluun?

• Kun haluat yhtenäisen kuvamaailman tai kuvapankin yritykselle tai brändille

• Kuvan rooli tuotteen/tuotteiden myynnissä on merkittävä

• Kun haluat erottuvan ja oman näköisen visuaalisen ilmeen

Moodboard

Moodboard on loistava väline kuvatyylin etsintään ja rajaamiseen. Moodboard toimii yhteisenä dokumenttina yrityksen, valokuvaajan ja muiden markkinoinnin toimijoiden kanssa auttaen ohjaamaan visuaalisen ilmeen kehitystä. Moodboard voidaan koota joko kuvapankkikuvista tai asiakkaalla jo olemassa olevista kuvista.

Moodboardit toteutetaan yhteistyössä Flatdotin kanssa.

Kuvakonsepti

Kuvakonsepti nivoo yhteen tietylle kohdeyleisölle tai tiettyyn käyttötarkoitukseen kohdennetun kuvamaailman ja mainosviestin. Lopputuloksena asiakas saa täsmälliseen tarpeeseen tehdyn Moodboardin ja erilliset kuvat omaan käyttöön.  

Kuvakonseptit toteutetaan yhteistyössä Flatdotin kanssa.

Pyydä tarjous

Onko idea vasta vireillä ja pohdit eri vaihtoehtoja? Ota rohkeasti yhteyttä ja katsotaan kuinka voimme auttaa!